SPORTZWEMMEN

Bij Zwemvereniging Lier geloven we dat zwemmen niet alleen voor competitie is. Onze vereniging biedt een warm welkom aan iedereen die van water houdt en plezier wil beleven aan zwemmen. Of je nu jong bent of volwassen, bij ZVL hebben we een speciaal aanbod voor niet-competitief zwemmen dat je zal inspireren.

​

Voor de zwemmers die na précompetitie verder willen sportief zwemmen zonder de druk van competitie kunnen verder bouwen aan hun zwemvaardigheden en zelfvertouwen in het water via ons aanbod voor sportzwemmers, zowel voor de jeugd alsook voor volwassenen.

​

Ontdek het plezier van sportzwemmen voor jongeren vanaf 12 jaar en ouder bij Zwemvereniging Lier. Schrijf je vandaag nog in en begin aan een avontuur van gezondheid, welzijn en nieuwe vriendschappen. Samen duiken we in de wereld van sportzwemmen zwemmen!

ZWEMTRAININGEN

Locatie zwemtraining: