OUDERRAAD - ZWEMVRIENDEN

Samen voor een bloeiende zwemclub!

Bij ZVL geloven we dat een hechte gemeenschap bijdraagt aan het succes en de vreugde van onze zwemvereniging. Onze Ouderraad, bestaande uit enthousiaste ouders, speelt een cruciale rol in het ondersteunen en versterken van de zwemervaring voor zowel kinderen als volwassenen.

Wie zijn wij?

Onze Ouderraad is een toegewijd team van zwemvrienden die zich vrijwillig inzetten om de ZVL-gemeenschap te versterken. Met een gedeelde passie voor zwemmen en een toewijding aan het creëren van een warme en ondersteunende omgeving, streven we ernaar om de zwemervaring voor iedereen onvergetelijk te maken.

Wat doen wij?
De ZVL Zwemvrienden zijn een eerste aanspreekpunt voor ouders die met vragen zitten en op een laagdrempelig manier hierover van gedachten willen wisselen. Zij zorgen voor meer cohesie door vragen, suggesties, ideëen en pro-actief initieven aan te brengen dat de zwemclub te goede kan komen. Tevens staat ze paraat tijdens verschillende activiteiten van de zwemclub en organiseren ze zelf ook regelmatig activitieiten. Of het nu gaat om zwemwedstrijden, clubbijeenkomsten of feestelijke evenementen, onze ouders zetten zich in om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt en dat iedereen kan genieten.

Hoe kun je meedoen?
Wil je ook deel uitmaken van dit fantastische team en een actieve rol spelen in het ondersteunen van ons zwemteam? Sluit je dan aan bij de zwemvrienden! Of je nu wilt helpen bij het organiseren van evenementen, helpen bij de zwemschool, of ideeën hebt om onze zwemclub te versterken - laat het ons dan zeker weten.

Contact:
Contacteer de ZVL Zwemvrienden via zwemvrienden@zwemvereniginglier.be