Afwezigheden

Zwemmers die niet kunnen deelnemen aan de zwemlessen, testmomenten, zwemwedstrijden, activiteiten, etc. dienen dit tijdig te melden. Dit kan door onderstaande formulier in te vullen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat de trainers hier tijdig van op de hoogte zijn en hier rekening mee kunnen houden.

​

Hou er rekening mee dat we als zwemclub een minimum aanwezigheid verwachten van alle zwemmers en groepen. Indien je hier nog vragen over hebt, verwijzen we graag naar onze clubreglementen en afspraken hierover.

​

Onze trainers zetten zich voor meer dan 100% in om de zwemmers te helpen groeien en ontwikkelen. Maar dit kan enkel mogelijk met de juiste inzet en motivatie van zowel de zwemmers als de familie.

​Zwemschool en Sportzwemmen

Voor alle zwemmers van de zwemschool die zwemtraining hebben op zaterdag (groep 1 en 2), gelieve bij afwezigheid tijdig te melden via onderstaande formulier. Dit geldt voor alle groepen vanaf de zeesterren tot en met de orka's.

Indien een zwemmer niet aanwezig kan zijn op een testmoment, laat het dan zeker tijdig weten zodat de trainers hier rekening mee kunnen houden.

Ook voor de sportzwemmers verwachten we dat ze tijdig communiceren indien ze niet aanwezig kunnen zijn op de zwemtrainingen, zowel voor de jeugd als voor de volwassenen. Dit doe je rechtstreeks door de trainer te verwittigen via Whatsapp of SMS.

Pre-Competitie, Competitie en Masters

Zowel voor de pre-competitie als de competitie groepen geldt er een minimum aanwezigheid voor alle zwemmers. Afwezigheden omwille van geldige redenen worden hierin niet in rekening gebracht zoals afwezigheid wegens medische redenen (ziekte, blessure, etc.), schoolwerk (grote proefwerken, examens, etc.) of vooraf besproken afwezigheden omwille van andere verplichtingen (andere hobby, vereniging, etc.). Dit moet ten allen tijde besproken worden met de trainers en tijdig gemeld worden via email aan het sportsecretariaat met de nodige documentatie.

​

Voor alle verdere vragen over minimum aanwezigheden verwijzen we door naar onze clubregelementen, kan je ook terecht bij onze trainers en het sportsecretariaat.

Afwezigheidsformulier

Bestand uploaden

Bedankt om het te melden!